SVP accommodatie

1. Informatie over ons speelterrein;
  2. De telefonische bereikbaarheid van onze accommodatie;
  3. De toegankelijkheid van onze accommodatie;
  4. En een routebeschrijving.

Ons speelterrein

De SVP beschikt over een speelterrein aan de Sportlaan. We hebben een eigen clubgebouw. Het terrein heeft twee velden, waarin 24 banen zijn aangelegd. Het grote veld bestaat voor het grootste deel uit banen met fijn grind. Daarnaast hebben we een paar banen met een grovere en ruwe ondergrond. Het kleine veld noemen we ‘de bak’. Dit veld heeft alleen een ruwe ondergrond. Zo kunnen we met verschillende ondergronden en moeilijkheidsniveaus spelen. Onze accommodatie is geschikt om op een goede manier clubactiviteiten, toernooien en clinics te organiseren. De accommodatie beschikt niet over eigen parkeerplaatsen voor bezoekers. Zie toegankelijkheid.

Telefonische bereikbaarheid

Het clubgebouw is alléén tijdens toernooien telefonisch bereikbaar via nummer 06-12173664.

Toegankelijkheid

U vindt de ingang van het pad naar ons speelterrein op de Sportlaan vóór de eerste grote bocht naar links. Dit is tegenover de ingang van de politieacademie aan de linkerkant.

Wanneer u met de auto komt dient u deze ook op de Sportlaan zelf te parkeren. De ingang naar ons clubgebouw en naar de speelvelden moet namelijk voor nooddiensten als brandweer en ambulance voldoende vrij gehouden worden. Ook úw leven kan daarvan afhangen!
Aan de Sportlaan is ruime parkeergelegenheid voor auto’s aanwezig. Fietsen kunnen wel op ons terrein gestald worden.

Routebeschrijving

De SVP is vanuit alle richtingen het gemakkelijkst te bereiken via de A7, afslag 29 (Drachten-West / Drachten-Centrum).

Neem na deze afslag op de rotonde de eerste afslag naar rechts (u rijdt nu op de Eikesingel).
Na 300 m neemt u meteen na de bushalte de afslag naar rechts (u rijdt nu op de Sportlaan). Op de Sportlaan vóór de bocht naar links ziet u aan de linker hand de politieacademie. Daar tegenover aan de rechterkant bevindt zich het pad naar het speelterrein van de SVP. U vervolgt op dit pad lopend of fietsend. Vanaf dit toegangspad neemt u het eerste pad naar rechts. U loopt nu met het terrein en de hal van de korfbalvereniging aan uw linkerhand naar de ingang van het SVP terrein achterin aan de rechter kant.