SVP home

Dit is de berichtenpagina

SVP website in nieuw jasje

Mede dankzij de door de vorige webmasters en leden aangeleverde inhoud voor de oude website, is het gelukt om in korte tijd de SVP-website over te zetten naar WordPress.  Vele jaren werd de vormgeving en inhoud op onze website met behulp van het inmiddels verouderde en niet meer onderhouden programma ‘Frontpage’ (Microsoft) verzorgd.

Met de moderne programma’s is het maken en bijhouden van een website veel eenvoudiger. Ook kunnen we de website gemakkelijker aanpassen aan de wensen van onze bezoekers. Tot slot zijn we voor het bijhouden van de website niet meer afhankelijk van een lid dat thuis de juiste programma’s op de computer heeft staan.

De website wordt door onze leden vooral gebruikt voor het snel vinden van de OnTip toernooi kalender, voor het zoeken van informatie over wedstrijden en het bekijken van de wedstrijd uitslagen.  Op de homepage (klik op logo SVP, kijk dan onder de foto van de homepage), en in het menu vindt u daarom een  knop met link naar de OnTip kalender.

Wij hopen dat u hier snel de weg kunt vinden naar de informatie waar u naar zoekt, en dat alles werkt zoals we zouden willen. Heeft u verbetersuggesties? Wij horen ze graag. Heeft u iets interessants te melden aan de (andere) leden? Aarzel dan niet om dit door te geven.

Mede namens het bestuur van SVP-Drachten,
Bianca Bijlsma (webmaster)

Reacties zijn gesloten.